چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
بازدید

حوزه/ امیر فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه ریاست اداره عقیدتی سیاسی نهاجا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی از برپایی موکب نیروی هوایی در مرز مهران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در این بازدید در سخنانی گفت: خدمت رسانی از جمله اعمال صالحی است که، به عنوان اولین خصیصه‏ ی اصل ، در قرآن کریم مورد توجه و عنایت قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجا که خدمت رسانی به عنوان یک صفت عالی نفسانی نقش هدایت گری را در حیات آدمی دارد، فی نفسه سازنده‏ی اندیشه ‏ی پاک آسمانی است، که در زندگی انسان آثار و برکات فراوان مادی و معنوی به جای می‏گذارد.

سرتیپ واحدی گفت: امام سجاد علیه السلام می فرماید: هرکس به خاطر خدا به زیارت امام حسین علیه‌السلام برود، خدا او را مثل یک نوزاد، از گناه خارج می‌کند؛ حقایق پنهان راهپیمایی اربعین فراتر از جلوه‌های ظاهری‌ آن است بنابراین نباید از تفسیر درست این پدیده بزرگ فرهنگی و تمدنی غفلت کرد.

وی گفت: با برپایی این موکب‌ها فرصتی برای افرادی که نتوانستند در کربلا حضور داشته باشند فراهم شد تا به دلدادگان حسینی خدمات رسانی کرده و حال و هوای معنوی این رویداد بزرگ را درک کنند و یکی از افتخارات نیروی هوایی ارتش جدای از تامین امنیت و استقلال مرزهای هوایی کشور حضور پر رنگ و پر شور فرماندهان و کارکنان نهاجا همانند مردم عزیز میهن اسلامی و ایران عزیز در این مسیر الهی می باشد

گفتنی است: امسال نیز نیروی هوایی ارتش با برپایی بیمارستان صحرایی و موکب خدماتی از جمله، اسکان ،پذیرایی و اجرای برنامه های غنی دینی و فرهنگی در مرز مهران را به هم میهنان عزیز ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha